Väktarskolan AB

×

Information till företag och myndigheter

För att bli kund hos oss behöver man inte ha tecknat kollektivavtal. Alla företag, myndigheter och privatpersoner är välkomna.

De priser som finns angivna här på vår hemsida avser endast privatpersoner. För offert samt mer information vänligen kontakta oss.

Våra kunder består i stor utsträckning av bevakningsföretag, Försvarsmakten, Arbetsförmedlingen, butikskedjor samt olika organisationer med uppgift att utbilda uppsagd personal för omplacering.

Vi tillhandahåller såväl väktarutbildning som skräddarsydda säkerhetsutbildningar åt företag samt butiker inom handeln över hela Sverige. Vi anordnar även säkerhetsseminarier och specialanpassade föreläsningar åt företag samt myndigheter.

Väktarskolan AB är ett av Länsstyrelsen auktoriserat utbildningsföretag med såväl god likviditet som soliditet till vad kommer att bolaget aldrig sedan dess bildande haft vare sig betalningsanmärkningar eller till betalning förfallna skatteskulder, vilket borgar för möjlighet till ett långvarigt och fruktsamt samarbete för våra kunder.

Priser för avtalskunder eller medlemmar i BIF

För kunder med avtal eller medlemmar i Bevakningsföretagens Intresseförening (www.bevakningsbolagen.se) gäller nedan priser.

Totalvaktutbildning (VU1, VU2, PYT samt utb. i expanderbar batong): á 9.500 SEK per elev inklusive fritt boende under utbildningen.

Väktargrundutbildning del 1: á 6 300 SEK per elev.

Väktargrundutbildning del 2: á 4 800 SEK per elev.

Fortbildning för väktare: á 3 800 SEK per elev.

Utbildning i expanderbar batong: á 1 280 SEK per elev.

Utbildning i skjutvapen för väktare: 6 800 SEK per elev.

Bevakningsföreståndare: á 5 980 SEK per elev.

Butikskontrollant: 5 900 SEK per elev.

Förkortad skyddsvaktsutbildning: 5 600 SEK per elev.

Moms tillkommer ovan priser och avser utbildningar som genomföres i våra lokaler i Stockholm, Göteborg, Malmö och Boden.

Kursanmälan från företag ingives via hemsidan efter erhållande av inloggningsuppgifter.